» Min träningsvecka

2010-09-19 22:45:36
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Training 0 kommentarer
Träningsöversikt v. 37

MÅNDAG
Pace 70 min - Superkul att äntligen få med sig André! Som vanligt tränar man hela kroppen, d v s rygg, mage, axlar, triceps, kondition, ben, rumpa och bröstmuskler.

TISDAG
Dans 50 min - Inklusive träning för mage, rygg & armar.

ONSDAG
Aerobicintervall 75 min - Aerobicsteg som varvades med träning för bröstmuskler, axlar, triceps och mage.

TORSDAG
Ingen egen träning. Dock körde vi rund-badminton i ca 40 minuter på idrotten, vilket faktiskt ger mer än vad man tror. Dessutom är det en skitrolig sport!

FREDAG
Vila

LÖRDAG
Vila

SÖNDAG
Muscle Power 60 min - Bröst, triceps, rygg, framsida lår {benböj}, framsida lår/rumpa {utfallssteg}, vader, axlar, biceps, mage och stretch. Dagen till ära körde vi dessutom två intervaller av fullt ös upp och ner på en stepbräda. Yey!

- - - - - - - -

En OK träningsvecka. Hade kunnat klämt in ännu ett pass mellan tors-lör men nu blev det inte så, och det finns inte så mycket att göra åt det nu. Var verkligen jätteroligt att träna med André i måndags, åtminstone tyckte jag det :} Synd att det inte blir så många fler chanser på den fronten, då han har fotbollsträningar som krockar rätt ofta. Men men, det var ju roligt att få testa på det också iallafall.

Nu till veckan får jag se hur det blir med träningen. Med tanke på att vi åker på fredag har jag en bunt med saker som ska göras i form av prov och inlämningar. Jag har själv valt att göra undan det mesta den här veckan för att slippa stressa sönder när jag kommer hem, så att träningen blir lidande är helt enkelt en smäll jag får ta. Inte mer med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥