» Min träningsvecka

2010-09-23 22:25:51
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Training 0 kommentarer
Ja, nu blir det ju lite knasigt eftersom min träningsvecka tar slut här. Men jag gör en översikt över måndag-torsdag så återkommer jag med träningsdagboken den 10 oktober :}

MÅNDAG
Pace, ca 80 min - Hela kroppen samt kondition.

TISDAG
Dans 50 min - inklusive träning för mage, rygg, triceps & bröstmuskler.

ONSDAG
Vila

TORSDAG
Ass n' legs 30 min
Core 30 min

- - - - - - - -

Har haft mycket annat att pyssla med denna vecka som sagt, därav har träningen hamnat lite i skymundan. Hann dock med två pass ikväll som faktiskt var jäkligt roligt. Det var mest en slump att jag hamnade där, några tjejer i klassen skulle dit så då hakade jag på. Roligt med sällskap sådär. Nu ska jag bara slappa en vecka, så ingen träning sju dagar framöver. Blir hårdkörning när jag kommer hem istället! Det ser jag fram emot. Hejdoo

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥