» One

2010-09-23 08:33:43
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 0 kommentarer

Sitter på skolan en timme för tidigt - wonderful. Hade nämligen ingen skjuts senare och jag vägrar moppen! Det är iallafall spanska jag väntar på, som följs av mentorssamling, lång håltimme, religion, engelska och idrott. Så ser skoldagen ut ungefär, helt OK ändå. Ikväll står packningen på schemat, och allt annat som ska fixas. I skrivande stund är det ca 26 timmar tills vi börjar rulla mot Arlanda, och typ 48 timmar tills vi vaknar upp på Kreta.



Har kollat på hur vädret ser ut där nere nyss, och det ser lite sådär ut faktiskt. Morgnarna verkar vara molniga, men sedan ser det ut att spricka upp senare på dagen. Kan ju alltid hålla tummarna för att prognosen ändras liiiite, men hur som helst ska det bli skönt att bara komma bort!

Det är någonting speciellt med klockorna på skolan, de går alltid så förbannat sakta. Nu har jag suttit här en halvtimme, och har alltså lika långt kvar. Men men -.-

Ha en bra dag!
Ciaoooooo


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥