» Operation getting tired

2010-09-12 22:27:55
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Personal 0 kommentarer
Testet börjar: 22:03
1. Fullständigt namn? - Fanny Erika {Doris} Sandström
2. År?- 1993
3. Vart bor du? - Timrå
4. Färg på ditt hus? - Pink
5. Hus eller lägenhet? - Hus
6. Klass? -  HPSP2
7. Vilket år tar du studenten? - 2012
8. När gick du upp i morse? -  Halv nio ungefär.
9. När ska du sova? - Efter det här testet är jag förhoppningsvis trött, så någon gång därefter typ.
10. Vad har du ätit idag? - Oj, har hunnit med en hel del idag. Tex bär och mjölk till frukost, lasagne till lunch och räk-och laxmackor till middag. Så jäkla gött!
11. Dagens klädsel? - Allt ifrån underkläder till träningskläder till pyjamasbyxor.
12. Dagens smink? - Ingenting! 
13. Dagens roligaste? - Muscle powern, eller Jazz som sjunger för oss!
Socialt:
14. Har du många vänner?- Många vet jag inte, men helt klart dom bästa!
15. Har du ovänner? - Nej, sånt orkar jag inte hålla på med.
16. Vem chattade du med senast? - Babyboy!
17. Har du pojk-/flickvän? - Ja!
18. Vem pratade du med sist? - Mamma
19. Vem fick du senast sms ifrån? - André

Favorit:
20. Film? - Alltså, att säga en favorit går inte. Men några av dom jag gillar allra mest är väl då Braveheart, Top gun, A walk to remember och Pearl harbour.
21. Låt? - Samma sak gäller där. Men en låt jag gillar just nu är Joshua Radin - One of those days.
22. Mat? - En köttbit med lite potatisklyftor, tzatsiki och vitlöksbröd kan aldrig bli fel!
23. Dryck? - Mjölk eller vatten
24. Färg? -  Svart kanske
25. Stad? -  London!
26. Land? - England, love it!
27. Ämne i skolan? - Företagsekonomi just nu
28. Människa? - Pappa!

Senaste:
29. Gången du shoppade? - Vette tusan, för någon dag sedan typ
30. Gången du bakade? - Ingen aning :)
31. Gången du stulit något? -  Pass
32. Gången du rökte? - I drömmen härom natten. Usch.
33. Gången du drack? - Ett bra tag sedan
34. Personen du kramade? - André
35. Gången d?-  Öh?
36. Personen du dampade på? - Vet inte :} 
37. Personen du bråkade med? - Gillar inte att bråka
38. Personen du blev ovän med? - Pass
39. Gången du fick skrattattack? - Någon dag sedan
40. Personen du snackade i tel med? - Mamma
41. Gången du grät ? - Igår, till The last song!
42. Gången du var kåt? - Yday :)
43. Personen du sa snygg till - Hunden

Antingen eller:
44. Svart eller vitt? - Svart
45. Hund eller katt? - Hund
46. Ute eller hemma? - Beror på väder och sällskap. Men ute är ju skönt.
47. Tvspel eller datorspel? - Inget av det.
48. Singel eller upptagen? - Upptagen
49. Hångla eller ha sex? -  Båda
50. Lunarstorm, msn eller playahead? - Msn
51. Ragga eller bli uppraggad? - Uppraggad tror jag. Jag vet inte :]
52. Blont eller svart hår? - Blont isåfall
53. Har du blåa ögon eller bruna? - Typ grön,blå,brun,gula.
54. Choklad eller lakrits? - Ja, det beror ju typ vad man är sugen på. Båda är jäkligt gött.
55. Coca cola eller fanta? - Cola
56. Pizza eller kebab? - Pizza
57. Randigt eller prickigt? - Prickigt
58. Blatte eller svenne? - Spela roll
59. Älska eller bli älskad? - Båda två!
60. Leva eller dö? - Leva
61. Vänner eller familj? - Båda delarna

Antal
62. Personer du älskar? - Några stycken :)
63. Personer du hatar? - Hatar gör jag inte
64. Glassar du ätit på en dag? - Haha, säkert 4
65. Gånger du haft minnesluckor? - Pass
66. Gånger du varit hög? - Alltid hög ja
67. Personer du saknar just nu? - Min André här bredvid!
68. Gånger ditt hjärta brustit? - Svårt att säga

Vem:
69. Kommer du inte överens med? - Negativa människor eller egoister
70. Vill du kyssa nu? - Min propp
71. Ska du träffa imorgon? -  Hela tjocka klassen
72. Sjöng du senast för? - Mig själv. Var glad för det.
73. Skickade du senast gb till i pea - Dåligt med det
74. Spelade du tvspel med senast? - Minns inte när jag spelade tvspel senast
75. Vill du ta med på resa nu? - ANDRÉ!
76. Vill du kasta en sten i huvudet på? - Hitler kanske
77. Förtjänar att dö? - Ingen aning
78. Är söt? - Trolle
79. Vill du sova jämsides med i natt? -  Min mupp

Vad:
80. Gör dig glad? - Höstfärger, en bra låt, pussar i pannan av André, André, ett riktigt hårt träningspass, att lyckas med någonting, en powerwalk i morgonsolen, en kram - småsaker gör mig riktigt glad :}
81. Gör dig ledsen? - Fattigdom, sorgliga filmer, krig, svek osv.
82. Vill du helst göra nu? - Spola fram tiden 12 dagar
83. Önskar du att du slapp göra? - Befinna mig på religions-lektionen imorgon
84. Vill du ha nu? - En Nikon D90, en massage, långt hår eller 24 september.
85. Önskar du dig i födelsedagspresent? - Pengar
86. Längtar du till? - 24 augusti, studenten, att fylla 18 osv.
87. Tycker du om dina betyg? - Jag är nöjd
88. Ångrar du i ditt liv? -  Man ska aldrig ångra något som en gång fått en att le. Såklart jag har regrets, men det är ingenting jag tänker på.
89. Är det bästa som hänt dig? - Sommaren 2008 & André Nilsson

Vad tycker du om?
90. Rökare? - Har lite svårt att förstå varför man slösar bort sitt liv. Sedan luktar det skit.
91. Bråk? - Bara tråkigt
92. Killar? -  Bra killar är riktigt goa. Resten är endast dryga!
93. Tjejer? - Jobbigt med skitsnack och massa spel. Men det gäller ju att hitta guldklimparna.
94. Skola? - OK :)
95. Framtid? - Jäkligt spännande!

Övrigt:
96. Är du kär? - Ja, något så fruktansvärt :')
97. Hur lång är du? - 160 cm. Sveriges enda stående krypskytt, enligt fader.
98. Första tanken när du vaknade? - Hundjävel, sluta pip. Typ. Men jag älskar honom ändå.
99. Sista tanken när du somnade? - Minns inte.
100. Hur mycket är klockan nu? - 22:26

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥