» Pour some sugar on me

2010-09-21 20:03:46
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 0 kommentarer
Def Leppard – Pour Some Sugar On Me {Länk till Spotify}

Dagen har bestått av skola, plugg i massor och dans. That's it.
Håller dock för tillfället på att kladda på en packlista. Jag och mina packlistor! Skriver alltid sådana, även om det bara är typ idrott på skolan eller så. Annars slutar det bara med att jag glömmer något. Blir en himla massa man ska ta med sig. Är van att mamma har alla toagrejer så som typ nagelsax, tops och sådana saker, men icke denna gång. Förhoppningsvis klarar jag mig ändå, heh.

Ska börja lägga fram lite kläder och sådant tjafs som ska med, sedan är det bara att ta tag i plugget. Men hockeyn då? Nej, hinner inte. Idol då? Nej, hinner inte. Suck. Ska istället tagga för geografi-och företagsekonomiprov mañana! Hoppas såklart på det bästa, men känns aningen skakigt för tillfället. Det som är ljuspunkten i det hela är att efter proven imorgon har jag faktiskt ingenting jag måste göra innan jag åker. Och det känns så förbannat skönt. Då kan jag koncentrera mig på att städa och träna imorgon, samt packa på torsdag. Har dessutom lite annat pyssel som ska tas hand om innan friday, så jag har det jag gör.

Nu ska jag fortsätta med packlistan och sådär för att sedan kasta mig över geografiböckerna. Yäy!
Ha en bra kväll :}
Och .. glöm inte Def Leppard – Pour Some Sugar On Me!!


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥