» Regn

2010-09-16 18:28:02
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 0 kommentarer
Har lyckats pricka in att åka moppe i regnet två gånger idag - måttligt less. Har varit gråväder hela dagen, förutom kanske en timme då solen var på väg fram. Efter ett svettigt idrottspass i form av rund-badminton åkte jag hem och har sedan dess duschat, ätit och pluggat.

Nu ska jag alladeles snart ta mitt pick och pack, åka förbi Lidl och inhandla godis och sedan dirr upp till örnen och André där det blir myskväll. Ska se några filmer, och så förhoppningsvis kan jag flirta till mig ett massagebyte. Skulle nog min nacke må bra av.

Ser fram emot denhär kvällen!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥