» School

2010-09-16 08:54:07
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 1 kommentarer
Har just anlänt till skolan. Har varit till tandläkaren såhär på morgonkvisten, så den 11 oktober ska jag hämta min bettskena jag ska ha på nätterna. För er som inte vet så gnisslar jag tänder, ibland så mycket att André vaknar av det. "Förhoppningsvis" är det på grund av det jag har fått dragits med massa huvudvärkar, så jag håller tummarna för att detta är lösningen.

När jag kom ut ifrån tandläkaren spöregnade det. Och jag hade moppen. Jippi. Men det fanns inte så mycket mer att göra än att hoppa på och brumma iväg till skolan. Så nu sitter jag här, genomfrusen och med en äcklig smak i munnen sedan tandläkarbesöket. Life is good!

Har en jobbig dag framför mig. Börjar med spanska, fortsätter med matte (dock frivilligt då jag har som mål att bli klar med planeringen innan nästa vecka) och därefter lite religion (men vet ni vad? i mitt horoskop stog det imorse "diskutera inte religion idag". perfekt!) som följs av engelska och uteidrott. Mumma! Men dagen tar inte slut där. När jag åker hem idag får jag även sällskap av geografimappen, matten, företagsekonomin och eventuellt spanskan. Det ska jag syssla med så mycket jag bara orkar under kvällen och resten av helgen. Kul!

Men ett litet avbrott blir det ikväll iallafall, jag och André ska in till Birsta en sväng. Jag har några grejer som ska fixas inför resan så jag tänkte få det gjort idag. Blir en vilodag ifrån träningen också. Har tränat lördag, söndag, måndag, tisdag och onsdag nu den här veckan, så idag känns det som att jag kan unna mig att ta det piano.

Usch, vad jag fryser!
Om 20 min börjar spanskan. Hurra!

Ursäkta för gnälligt inlägg.
See ya!


Kommentarer
Postat av: Jenny

sv: Ja det var jättemysigt där! :) Man ville nästan inte åka hem! ;)

2010-09-16 @ 14:53:29
URL: http://minkostochtraningsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥