» Torpmys

2010-09-18 21:13:28
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 0 kommentarer

Finns det något jag älskar såhär på höstkvällar, så är det att vara på Torpet. Nu när pappa och Trolle har bott där i två veckor ganska precis, har mamma och jag passat på att åka upp flera kvällar och mysa med dem där uppe. Ikväll var en sådan kväll. Vi köpte med oss mat ifrån Kebab House (för min del blev det en kebabrulle som var så jäkla god. var sjukt längesedan jag åt en sådan) och åkte sedan uppöver. Åt maten, åt godis, åt äppelpaj och lite mer godis. Hehe. Redan vid halv åtta blev det mörkt. Är det bara jag som tycker att det är fruktansvärt jobbigt när det blir mörkt så tidigt? Det värsta är vintern, när det blir kolsvart när man är i skolan typ. Deprimerande. Iallafall så tände vi ljus och satt runt köksbordet allihopa och bara pratade om allt möjligt. Politik till exempel. Haha, tror det är första gången vi i våran familj har berört det ämnet. Men men :}

Så min kväll har varit kanon. Hela dagen har varit bra faktiskt. Är snart klar med min engelska-analys också, det ska bli riktigt gott att bocka av den med. Då har jag faktiskt bara två prov, en inlämning samt en spanskauppgift kvar att göra!

Och så det viktigaste!
Om mindre än 6 dygn befinner jag och hjärtat oss på Kreta. Så grymt underbart :')

Nu ska jag finslipa engelskaanalysen. Sedan blir det kanske film med mami :}
Ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥