Skallebank

2011-04-05 20:40:44
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 2 kommentarer
Till skillnad ifrån igår då jag hade en helt underbart bra dag, har denna dag varit en riktig besvikelse. Det enda som har varit bra är att jag vaknade bredvid André imorse och att jag har fått träffa mina fina vänner, vilket inte är fy skam det heller. Men redan imorse kände jag en aning till en huvudvärk som mycket rktigt bröt ut under dagen. Drog hem ifrån skolan och somnade i sisådär en timme. Dock hjälpte det inget vidare och jag känner fortfarande av den, även om den tack och lov har mildrat sig lite. Frågan är om det inte är dags att skippa dessa p-piller snart. Åtminstone uppsöka en läkare och kanske få reda på vad det är och vad det beror på.

Idag hade jag dock kunnat gissa på en spänningshuvudvärk för just nu är jag riktigt stressad. Det är rapporter som ska skrivas, körkort som ska fixas, prov som ska pluggas till, nationella på gång, behov av att uppdatera garderoben men ingen ork finns till sådant, få ordning på rummet och dessutom hinna med att må bra däremellan också. Jag måste träna och få lugn och ro för att jag ska fungera, men just för tillfället finns det dåligt med tid till sådant. Hmm. Helst av allt vill jag boka en resa och få andas en vecka. Det skulle verkligen behövas just nu.

Tackar min fina pojkvän för att han står ut med mig och för att han får mig att orka med allt. Bara av att få se honom fem minuter idag fick mig att inte bryta ihop totalt. Puss ♥

Nu är det dags att stänga ner datorn och gå och lägga sig. Imorgon blir det en tidig morgon, ska ta bussen redan 06.50 för att hinna till S-berge till min körlektion. Well well, bara att bita ihop. Sov sött!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Äter du neovletta? Det gjorde jag, fick ASont i huvudet. Men fick byta till yasminelle istället och har inte haft konstant huvudvärk (som jag hade förut) sedan jag bytte. Rekommenderar att åka på ungdomsmottagningen :)

2011-04-07 @ 18:46:16
Postat av: Sofia

Jag måste säga att jag till 100% gillar din sida. Tyvärr verkar jag inte kunna prenumerera på din sida via BlogLovin' och jag undrar varför det går snett. Är det någon annan som också har problem med det här?

2011-05-07 @ 15:58:39
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥