Hej mitt vinterland

2011-12-21 16:31:34
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Porträtt 0 kommentarer

Trots att jag är en rosa och puttinuttig person ända in i ryggraden har jag längtat efter lite mer vintriga och icke-rosa färger här på bloggen. Nu ska allt se grått ut (tryck F5 om ni inte kan se den nya designen) och jag blev rätt nöjd. Det har tagit ganska många timmar om jag ska vara ärlig, men nu ska jag snart pausa hjärnan ifrån alla HTML-koder och köra ett spinningpass istället. Har lite småpill kvar att göra, men det får vänta tills ett annat tillfälle.

Jag som fullkomligt älskar förändringar (när de är till det bättre) hoppas att detta kan leda till att det känns roligare att blogga också. Har varit less på min gamla design väldigt länge nu, men då det är rätt tidskrävande krävdes det några månader innan man tog sig tid. Nu är det vinter både utomhus och inne på bloggen - skönt och mysigt tycker jag.



Nu: spinning! Hörs ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥