Over and out

2011-12-27 21:17:19
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 0 kommentarer

Tack Dagmar för det otroligt trevliga sällskapet det senaste dygnet. Först kom du förbi inatt och skrämde livet av mig (vilket du verkade tycka var jätteroligt eftersom att du aldrig försvann!!!!!) och sedan höll du och herr Regn mig sällskap i vad som kändes som en evighet! Mycket trevligt.

Och idag, på jobbet, när du blåste iväg en hög med post - oj vad roligt. Antar att du skrattade nöjt när jag sprang efter de vita, fladdrande breven som aldrig tycktes stanna och såg ut som en fullständig idiot. Och så när du kom på den underbara idén att bjuda in snön till bilen, genom att blåsa in den på tvären genom fönstret. Otroligt roligt! Tack som fan för sällskapet, men nu vill jag inte se, höra eller känna dig mer. Dagmar, jag gör slut!

Tuff dag idag på jobbet. Enormt mycket post, och självklart skulle allt annat jävlas också. Som typ Dagmar (vilket ni kanske har förstått by now). Kom hem strax efter sex och har sedan dess hunnit ner och kört ett axelpass samt lite löpning på löpbandet - skönt. Nu är det hallonpaj, vaniljglass och mys med mina bästa - familjen och André. Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥