Sugarpie

2011-12-28 22:42:44
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 0 kommentarer


We made it through storms, made it through rain
I won't ever give up of something that's so strong
Yeah, we made it all this way



Betydligt lättare dag idag {tack och lov för det, annars hade jag väl gått i ide eller något} vilket gör det hela så mycket roligare. Trivs som fisken i vattnet på jobbet, när det är som idag - lagomt är bäst alltså. Konstaterat ännu en gång. Lagomt med press ökar bara koncentrationsförmågan - igår låg den på noll då jag bara var stressad. Så idag har jag bara njutit. Bra musik, hyfsat väder och så har det bara rullat på.

Efter jobbet svängde jag i mig ett ägg, spelade lite Guitar Hero med pappa och sedan halkade jag ner till ETIC för ett otroligt jobbigt {men ack så roligt} spinningpass. Tunga backar OCH mycket tempo blir helt enkelt en svettig kombo. Bra musik dock, och 30 minuter passerar med en väldig fart.

Var tänkt att jag och A skulle gå på hockey också, men jag kände inte riktigt för det så vi har bara degat i hans säng. Glott på TV, spelat Super Mario och tjafsat en del. Haha. Ja, så kan det bli ibland.

Nu är det dags att dejta John Blund himself för att orka med morgondagen. Sov sött!


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥