Headache

2011-02-21 15:33:56
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 2 kommentarer


Blev hemma ifrån skolan idag med en sjujäkla skallebank. Har inte mått något vidare alls, men nu börjar det äntligen att släppa. Började redan igår eftermiddag och givetvis fick jag skippa träningen som jag hade sett fram emot. Vaknade i princip imorse av att det dunkade, så jag kände på en gång att skolan inte ens var att tänka på. Har bland annat sett två avsnitt av Fångarna på fortet och så Sunes sommar idag, tänkte lägga mig i soffan nu igen och se om jag hittar något annat bra! :')

Idag kom för övrigt min reflexskärm! Haha, var ju bara tvungen att prova och det blev faktiskt bra må jag säga. Bjuder på några testbilder senare! Nu är det soffan som gäller alltså - hoppas ni har en bra dag! :-)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Fin blogg du har :D

2011-02-21 @ 16:56:07
URL: http://byjohannas.blogg.se/
Postat av: Lisa

Svar: Precis! Det visar hur ambitiös jag är som använder det på min blogg ;D

2011-02-21 @ 19:59:19
URL: http://memonin.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥