Tjugotre minusgrader

2011-02-19 10:02:46
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Food 3 kommentarer

Just nu känns sommaren otroligt långt bort. Det har snöat i veckan och imorse var det -27 grader här nere i dalen. Inte okej! Hoppas verkligen att tiden framöver går fort och att det snart är sol och värme som gäller.

Idag har jag redan hunnit med en dusch, lite frukost och en städning av rummet. Känns skönt att ha hela dagen framför sig och ändå ha det tråkiga gjort. Ikväll är jag bjuden på 65-årsfest? Fest? Kalas? Whatever, ni förstår. Innan dess vet jag inte riktigt vad jag ska göra - funderar på att kanske traska ner till Etic och köra lite i gymmet. Har saknat träningen galet mycket i veckan!

Nej, men .. i brist på annat att säga bjuder jag på en bild sålänge. Hörs hey! :-)


Kommentarer
Postat av: Veronica

Ser gött ut ! :)

2011-02-19 @ 16:58:40
URL: http://veronicahagstrom.blogg.se/
Postat av: emma.

fin bild

2011-02-20 @ 12:51:49
URL: http://decemberemma.blogg.se/
Postat av: Aguja

Snygg bild!

2011-02-20 @ 13:33:32
URL: http://aguja.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥