Världens bästa André

2011-02-13 13:45:21
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Love 1 kommentarer
Är nyss hemkommen efter den mysigaste dagen/kvällen/natten på länge. Känner mig som nykär igen, hihi! Blev iallafall bättre än vad jag någonsin kunnat föreställa mig - sjukt fint rum, sjukt god mat, sjukt god efterrätt, sjukt bra film, och så vidare. En underbar helg!

Kom till hotellet strax efter två igår och passade på att vila en stund. Sedan tog vi en promenad och gick ner på staden en sväng. Har för övrigt bestämt mig för vilka Converse jag ska köpa, och jag var himla sugen att köpa med mig dem där på plats, men jag bestämde mig för att vänta någon vecka. Hur som haver, efter stadspromenaden spenderade vi lite tid på rummet. Jag somnade typ en halvtimme också, hur sköna sängar som helst! Middagen åt vi på Källarkrogen där det blev varsin pizza. Till efterrätt - vaniljglass med kolasås! Bion vi såg var The Tourist och den imponerade verkligen. Måste ses! Somnade väl runt tolv, ett och hade sedan klockan ställd imorse för att inte missa hotellfrukosten! Love it :}

Blev inte så många roliga bilder, men jag bjuder på de jag har iallafall.
 
Det första som hände när vi kom in på rummet, haha! Söt :')




Rummet var verkligen över förväntan. Hur fräscht som helst!



Kärlek på fönsterljus!






Världens mysigaste helg tillsammans med världens bästa pojkvän. Hur bra får man ha det?
I love you.

Kommentarer
Postat av: Tessan - KREATiV text I foto I design

Åh, men vad härligt med en liten miniweekend, förstår att det känns nästan som en nyförälskelse.

2011-02-14 @ 20:55:45
URL: http://kreativ.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥