With arms wide open

2011-02-14 10:23:48
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Musik 1 kommentarer

Är mitt uppe i en underbar sovmorgon. Att en timmes extra sömn kan göra så mycket - jag känner mig utvilad, pigg och allmänt pepp. Har duschat i Pink Grapefruit (á la Body Shop), ätit en god frukost och håller nu på att gå runt i mina nya, fina converse. Mumma! Bild kommer senare någon gång :) Igår kväll när jag inte hade något speciellt för mig, fick jag tag i massor av ny bra musik som jag givetvis ska dela med mig av:

The Black Crowes – Hard To Handle
Matchbox Twenty – Unwell
Matchbox Twenty – Push
Matchbox Twenty – If You're Gone
Matchbox Twenty – Can't Let You Go
Creed – One Last Breath
Creed – With Arms Wide Open
Creed – Higher

Nu ska jag volyma upp håret lite och sedan har jag noll aning. Invänta bussen som går om dryga timmen! Well, ha en finfin dag. Glöm inte att vara lite extra gullig, alla hjärtans dag och allt :')


Kommentarer
Postat av: Sofie Wallner

Creed är otroligt bra! Checka in scott stapp också, sångaren i creed. han har gjort lite solokarriär :)

2011-02-14 @ 17:40:40
URL: http://eccentricmelody.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥