» Awesome

2011-01-09 01:42:56
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Memories 2 kommentarer
Har haft en awesome kväll med några awesome vänner och ätit awesome mat och sett en awesome film. Ja, okej, klockan är 01.19 och jag är väldigt övertrött. För att översätta den första meningen har jag spenderat kvällen med Lisa, Alicia & Joakim. Det bjöds på mat i form av någon (awesome) fiskrätt som jag inte vet om den har något namn (Lisa?) som följdes av filmen The Shining. Har faktiskt varit rädd för att se den filmen just för jag har hört att den ska vara otroligt läskig. Vilken den också var, men det känns skönt att ha sett den nu. Mest för att fatta vad folk (typ pappa) pratar om, hehe. Förutom det så gjorde vi och åt en (awesome (okej, jag ska sluta med det där. och med parenteser)) fruktsallad, åt upp mina cupcakes och spelade monopol. Givetvis blev det många skratt och jag tycker att det var en AWESOME kväll helt enkelt.

Istället för att babbla på bjuder jag på några bilder som jag har redigerat jäkligt hårt i Photoshop lite snabbt. Men men, tråkigt med vanliga bilder när man är så pass sprallig/övertrött/glad som jag är just nu. Så njut bara, okej? Bra. Då kör vi.


Jocke och Gunnar hade saknat varandra och det blev ett kärt återseende. Säger man så? .. Aja.


Lisa hade fixat myspys med täcken och grejer, vilket är ett måste när det visas skräckfilm!
Ja, ni fattar - jag var rädd.


Jocke myste på golvet med Ymans fötter.


Harry (Lisa) chillade.


Yman var söt.


Jag såg konstig ut.


Jocke snusade vindruvor.


Gjorde fruktsallad! Mina fina kompanjoner :')


Resultatet blev givetvis a w e s o m e.



Avslutade kvällen med lite hederligt Monopolspelande och allmänt mys.

Avrundar detta inlägg och denna kväll med att konstatera att ni är bäst ♥
Over and out.

Kommentarer
Postat av: Alicia

tack själv underbara du, love ♥ ♥♥



2011-01-09 @ 11:11:26
URL: http://aaliciayman.blogg.se/
Postat av: Harry

Vi är awesome <3

2011-01-09 @ 11:27:33

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥