» Hej 2011

2011-01-01 12:48:06
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 1 kommentarer
Åh, vilken underbar nyårsafton jag hade igår :)
Började med en mysmiddag hos André (med André, hehe) följt av lite Super Mario, tv och lite annat smått och gott. Sedan blev det fest med massa goa människor, awesome!

Nu har vi i princip nyss vaknat (har dock knappt kunnat sova inatt) och ska snart skicka iväg en beställning till onlinepizza. Idag blir det en bakisdag!

Hur var din nyårsafton? :)
God fortsättning på det nya året!

Kommentarer
Postat av: EmbLeM

Låter kanonmysigt :)

Jag spenderade julafton hemma med familjen och tillsammans med min pojkvän Nicklas. Vi åt alla kräftor, potatisgratäng och oxfile till middag och sedan vit choklasmousse till efterrätt :) Och vid tolvslaget tog Nicklas och jag bilen in till sundsvallshamnen och tittade och fotade fyrverkerierna där :)

2011-01-01 @ 23:44:46
URL: http://emblems.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥