Musik

2011-01-29 13:38:18
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Musik 0 kommentarer
Idag bjuder jag på en riktig musikbomb! Alla är länkar till Spotify och det är ett urval ur min 17 timmar långa spellista. Mina godbitar genom tiderna så att säga. Mina absoluta favoriter ser ni i fet stil! Simma lugnt :)

Staind – So Far Away

Brett Dennen – Ain't No Reason
Simple Plan – Holding On
Smash Mouth – All Star
Tyler Hilton – You'll Ask For Me
Måns Zelmerlöw – Hold On
Rise Against – Swing Life Away
The Red Jumpsuit Apparatus – Face Down (Album Version)
Michael Bublé – Everything
The Red Jumpsuit Apparatus – Pleads and Postcards
Journey – Don't Stop Believin'
John Legend – Everybody Knows
Marc Cohn – Walking In Memphis
Atreyu – Lead Sails [And A Paper Anchor]
Skillet – Say Goodbye
The All-American Rejects – Move Along
Boston – More Than A Feeling
Goo Goo Dolls – Before It's Too Late [Sam and Mikaela's Theme]
Joshua Radin – I'd Rather Be With You [Radio Edit]
Lena – Satellite
Sister Hazel – Everybody
FM Static – Take Me As I Am
Shakira featuring Freshlyground – Waka Waka (This Time for Africa) (The Official 2010 FIFA World Cup (TM) Song)
Iron Maiden – When The Wild Wind Blows
Tina Turner – We Don't Need Another Hero (Thunderdome)
Goo Goo Dolls – Black Balloon
HOFFMAESTRO – Highway man
Volbeat – Thanks
Donkeyboy – Sometimes
Black Raven – Red Light (Spells Danger)
Idol Allstars 2010 – All I Need Is You
Black Stone Cherry – Peace Is Free
Taio Cruz – Dynamite
Black Eyed Peas – The Time (Dirty Bit)

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥