» Uploading

2011-01-10 17:47:23
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Musik 2 kommentarer
Ca 20 minuter tills jag ska börja röra på mig. Taggar igång med lite musik för lite hjälp på traven, here you go:

Black Eyed Peas – The Time (Dirty Bit)
Def Leppard – Pour Some Sugar On Me
Swedish House Mafia – Miami 2 Ibiza
Taio Cruz – Dynamite
Iron Maiden – Run To The Hills
Lorentz & M.Sakarias – Baby! - Radio Edit
The Rock Masters – You Shook Me All Night Long (nu finns ju inte orginalet med ACDC på Spotify så man får nöja sig med det som finns. För bästa resultat bör ni dock youtuba den istället)
Queen – I Want To Break Free


Kommentarer
Postat av: EmbLeM

Sv: Jo självklart uppskattar man varandra mer när man väl träffas, men det är även svårt att ta vara på den tiden. Man känner efteråt att det var alldeles för lite, men vad kan man göra. Jobbigast är nog att vara hemifrån över huvudtaget

2011-01-10 @ 23:10:09
URL: http://emblems.blogg.se/
Postat av: EmbLeM

Sv: hehe jadå jag förstod att det var du :P

2011-01-10 @ 23:11:56
URL: http://emblems.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥