Det var fest hos mig i helgen och hela världen var min

2011-07-10 22:15:26
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Memories 1 kommentarer

Åh, vilken underbart bra helg jag har haft. Utan tvekan den bästa på väldigt länge, åtminstone hela det här året. Jag kan inte riktigt med ord förklara hur jäkla roligt jag har haft det, och det har jag bara alla härliga människor som har varit inblandade att tacka för. Fredagen och lördagen var pricken över i:et. Jag vet inte riktigt vad jag ska säga faktiskt, det har bara varit awesome helt enkelt.

Idag har det varit blandade känslor. Detta är nämligen min sista dag på sommarlovet {som dessutom är mitt sista sommarlov!!} för imorgon inleder jag mitt sex veckors sommarjobb på Posten. Givetvis ser jag fram emot det, eftersom att jag verkligen ville jobba i sommar, men samtidigt finns det såklart en del som gärna skulle fortsätta ha sommarlov utan måsten och sådär. Är iallafal glad att jag fick avsluta lovet på bästa möjliga sätt!

Nu ska jag snart gå och lägga mig eftersom att klockan står på 06.00 imorgon bitti då jag en timme senare ska infinna mig på postterminalen. Börjar bli nervös nu, hihi. Ska iallafall bjuda på några favoritbilder ifrån helgen, så kanske jag lägger in resterande sen någon gång. Ha det bäst!










Kommentarer
Postat av: alice gustafsson

Gud vilken fin blogg du har! :)

2011-07-12 @ 21:17:50
URL: http://aliiceviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥