“For it was not into my ear you whispered, but into my heart. It was not my lips you kissed, but my soul.”

2011-07-19 20:33:42
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 0 kommentarer


En favoritbild ifrån fotograferingen med Jennifer & Adam.


Åh, det finns så mycket jag skulle vilja skriva här i bloggen men jag vet inte riktigt vart jag ska börja. Jag jobbar på dagarna och när jag kommer hem är jag oftast helt slut, så det enda jag gör är i princip att äta, duscha, vila och sedan sova och jobba. Men jag klagar verkligen inte, trivs som fisken i vattnet på jobbet. Är så himla glad över att jag hade lite tur och fick ett kanonjobb! Jag har varit alldeles upprymd efter gatufesten, den helgen gav mig verkligen en liten spark i baken.

Tyvärr måste jag vara så tråkig att avsluta här. Jag har som sagt mycket som vill ut men jag vet inte riktigt hur jag ska formulera mig. Så jag lämnar det såhär - nu vet ni att jag lever i varje fall. Nu är det hög tid att hoppa in i duschen. Snart kommer André ner och då blir det fruktsallad och myspys med honom. Det är sådana här kvällar som får mig att bli lite extra kär i honom ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥