“Nobody can go back and start a new beginning, but anyone can start today and make a new ending.”

2011-07-05 13:28:24
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 1 kommentarer

Gode förkylningsgud, hjälp mig att bli frisk ifrån detta otroligt irriterande virus så att jag slipper hosta sönder lungorna på nätterna och så att jag ska kunna njuta av min sista helg på sommarlovet inne på gatufesten. Jag lovar att jag ska bädda sängen i evighet, om du bara hjälper mig nu ... Amen!

Haha, sjukt less på att vara sjuk nu. Jag har ingen ork i kroppen och inatt har jag varit vaken säkert 70 % av tiden. Mellan strax före 04.00 bröt en hostattack ut och inte förrän 04.37 kunde jag gå och lägga mig utan att låta som jag vet inte vad. Idag blir det därför lugnt. Har dock gjort lite nytta och varit och slängt skräp nere på återvinningen. Har plockat i och ur diskmaskinen och tänkte nu kasta mig på att plocka undan lite saker som ligger framme och kanske dammsuga. Och säkerligen köra igång en tvättmaskin. Sedan känns det som att en dusch vore passande. Hualigen. Måste nog ta en tur upp till byn också för att inhandla diverse halstabletter och kanske också en hostmedicin. Och plötsligt så blev inte dagen så lugn längre..

Men, nu vet ni iallafall vart ni har mig! Ha en fin dag ni friska lyckosamma jäklar ;}




Kommentarer
Postat av: karolina

åh vilken fin blogg & vilka fina bilder:)

2011-07-16 @ 13:00:29
URL: http://bykarolinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥