A not so cheap monday

2011-06-20 22:01:43
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Inredning 0 kommentarer

Idag har det varit en otroligt icke-lugn dag. Åkte upp till Torpet och hämtade mamma imorse, för att sedan lasta in i princip fulla bilen med grejer som vi sålde vidare till Fyndlagret. 500 pix fick vi för en massa skräp, och dessa riksdaler spenderade vi även på samma ställe. Tänkte visa inköpen ifrån den svängen först, så ska jag bjuda på lite mer spännande grejer om en stund! :')



Fina champangeglas, 25 kr styck


Små dricksglas i samma stil, 10 kr styck


Dessa sötsaker köpte vi upp till Torpet för 15 kr styck.


En bra-att-ha-låda som jag nog efter mycket om och men ska ha bredvid sängen. 150 pix fick jag ge för den.


75 pix för lådan. När vi kom hem drog jag på väggordet, och det blev hur fint som helst.


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥