“Happiness is the meaning and the purpose of life, the whole aim and end of human existence”

2011-06-25 13:47:19
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 0 kommentarer
Hade ni en bra midsommar igår?

Till slut blev även jag nöjd med min. Haha, det började inte så bra då vi inte gjorde något vettigare än åkte runt i Andres bil. Som för övrigt också saknar ljud, vilket gjorde att vi bara åkte runt och tompratade. Hängde lite på OK och kände mig allmänt patetisk också, men som sagt, till slut blev det mycket bra. Strax efter halv tio kom vi på att vi skulle åka till Holm. 45 minuter hade jag velat klart, och vi tog vårat pick och pack och drog oss en timme västerut (?). Det blev en himla lyckad kväll med massa trevligt folk. Halv fyra kom vi i säng, vilket innebär att det är en lite halvtrött dag idag, haha.

Hur som haver, nu håller vi på att planera dagen och än ser det ganska oklart ut hur det blir. Nu verkar solen tittar fram vilket kanske gör att ett av våra alternativ {Hamnstugan @ Spikarna, Alnö} lockar lite mer. Ha en fin dag iallafall, så hörs vi sedan någon gång!


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥