Inspiration

2011-06-17 11:01:03
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Tips 0 kommentarer

Sprang just på en otrolig fotograf och måste bara tipsa er om henne. Hon fotar både porträtt och bröllop och det är exakt sådana bilder som jag i framtiden drömmer om att själv kunna fotografera. Jag skulle råda er att klicka in er på en gång: Lina Roos.

Nu ska jag packa ihop lite grejer och såsmåningom bli upphämtad av E för att för sista gången fara mot Grytan och fotbollsskolan. Det ska bli ett sant nöje att ha vattenkrig mot killarna idag! Haha, på återseende.


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥