Wedding

2011-06-16 20:27:28
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Thoughts 0 kommentarer

Igår fick jag lite av en uppenbarelse, när jag faktiskt kom på att jag vill bli bröllopsfotograf. Eller fotograf över huvud taget, men just bröllop verkar vara alldeles underbart att få föreviga. Hur som haver, detta är ju inget nytt - jag älskar att fotografera, men jag antar att jag inte riktigt har trott på mig själv inom det yrkesområdet. Förra veckan slog jag till och köpte en fotokurs hos Emelie Ohlsson och nu känner jag mig helt plötsligt jättetaggad för en framtid som fotograf. Detta kan ju givetvis vara något alldeles tillfälligt, men det känns lite som om att detta kanske faktiskt är något värt att sträva efter.

Ville bara dela med mig av det! Denna vecka jobbar jag som ledare på fotbollsskolan här i Timrå. Fyra timmar om dagen med ett gäng nioåriga killar räcker gott och väl för att jag är helt slutkörd på eftermiddagen. Därav usel uppdatering. Men jag återkommer med full kraft, kanske redan nästa vecka! Peace


Bild lånad ifrån http://emelieohlsson.blogg.se.


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥