Long kiss goodnight

2011-03-07 20:48:55
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Smycken 1 kommentarer

Idag hade jag tänkt en rejäl drös med uppdateringar här. Istället har jag legat med spänningshuvudvärk, i princip ända sedan min körlektion tog slut. Var ute och gled i stan idag bland annat, och det blev en och en halv timme med blandad kompott. Helt galet ovant att köra i stan, så jag hoppas att det går bättre imorgon! Ni som vill och bor i Sundsvallstrakterna, kan se detta som en varning ;)

Har fortfarande ont i huvudet, så det blir inte så mycket mer än så här ikväll. Imorgon ska jag ta tag i att ringa till UM för att boka tid och se över det här med p-pillrena. Måste få slut på den här skallebanken! Förhoppningsvis har jag något roligare att komma med imorgon. Tills dess, får ni ha det underbart!




Ett urplock av lite smyckesbilder som jag fotade i helgen!


Kommentarer
Postat av: Veronica

Fina bilder & smycken!:)

2011-03-08 @ 16:35:47
URL: http://veronicahagstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥