Tuesday

2011-03-08 17:59:47
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 0 kommentarer

Är det här ett skämt eller? Just när jag har massa bilder att bjuda på, verkar det inte vilja funka. Får ta tag i det där senare ikväll då, hoppas att det har löst sig tills dess! :-)

Hur som helst, körlektionen gick mycket bättre idag! Kändes riktigt skönt må jag säga. Har dessutom bokat in halkbanan nästa vecka och ytterligare några körlektioner. Gynnar inte ekonomin, men kult att snart ha körkort ändå!

Ja .. eftersom att jag hade tänkt uppdatera i form av bilder idag så har jag inte så mycket att skriva om (ovanligt). Ehm .. snart ska jag iallafall ner och köra ett spinningpass vilket jag ser fram emot! Skönt att svettas lite.

Babbel, babbel. Vi hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥