Don't stop believin'

2011-05-12 21:02:38
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 1 kommentarer

Godkväll! Här sitter jag nyduschad, nytränad och lyssnar på lite go musik. Blev ett spinningpass ikväll, och det faktum att jag är helt slut i benen visar ju på att det tog bra idag. Känns skitbra! Är fortfarande helt galet träningspepp sedan aerobicpasset igår, haha.

Idag har jag dessutom gjort sista delarna i engelska b nationella, vilket känns kanske hur bra som helst. Bara att bocka av ännu en sak på listan! Har inte så mycket mer att komma med egentligen. Har lite planer på g inför bloggen, men då jag inte vill lova för mycket går jag inte in mer på det idag. Snart kommer iallafall André hit och jag skulle tro att det blir någon film eller två innan vi somnar in för kvällen. Blir mysigt!

Well, nu ska jag sluta babbla och öppna photoshop tror jag. Spännande och se vart det slutar. Ha en fin kväll!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Vilken fin design du har! Hoppas du har en trevlig kväll! Kram!

2011-05-14 @ 19:55:24
URL: http://rebeccasdagar.se

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥