You think you're cooler than me

2011-05-11 21:04:47
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 0 kommentarer
Här lyser verkligen uppdateringen med sin frånvaro, men det är som vanligt ont om både tid och inspiration. Well well, jag passar på ikväll när jag känner mig på g.

Ikväll är en fin kväll. En sån där kväll när man skulle vilja springa runt huset några varv och bara skrika, bara för att det skulle vara så jäkla skönt. Inte för att jag skulle våga det, men man kan ju föreställa sig känslan iallafall. Träningen ikväll gjorde verkligen sitt - var längesedan jag kände mig såhär. Vet inte riktigt vad "såhär" innebär, men bra mår jag iallafall! Körde ett pass aerobicintervall ikväll, och det var nog det roligaste jag har gjort på länge. Bra musik, mycket folk, galna steg och ett jäkla drag. Kan ju inte, enligt min mening, bli så mycket bättre. Jag skrattade mig genom större delen av passet, men mest för att jag kom på mig själv med att jag tänkte att jag såg ut som Baloo.

Jag hoppas att jag kan hålla den här känslan vid liv i 10 dagar till. För om 10 dagar, då befinner jag mig i ljuset i tunneln. Ljuset är först och främst att jag och André åker till Mallorca, men även att allt skolarbete för detta år är klart. Finito. The end liksom. Totalt slut, och det ska bli så jättejävla stenhårt superskönt! Can't wait!

Innan fredag nästa vecka ska jag dock ha gjort:

Spanska uppsats
Spanska nationellt prov
Spanska kapitelprov
Matte nationella
Engelska nationella
Engelska grammatikprov 
Naturkunskap inlämningsuppgifter
Företagsekonomi praktikfall

Nu tänker jag kasta mig ner i soffan och njuta lite ytterligare av den här kvällen, som senare avslutas med hundpromenader och musikmys. Vi hörs redan imorgon! Sov sött


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥