I feel your heartbeat

2011-10-17 21:04:10
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 0 kommentarer
The Fray – Heartbeat

Har precis anlänt till min kära pojkvän. Ryktas om film tror jag och det låter helt OK i mina öron. Var på ett riktigt mördarpass (speciellt för stackars rumpan) tidigare ikväll så nu är jag helt slut i varenda liten muskelfiber. Helt sant. Kommer att dras med en redig träningsvärk imorgon, that's for sure. Hur som helst ville jag bara säga hej och att jag lever och allt det där. Och fördriva lite tid medan André kollar på GIF-matchen. Well well, ska se om jag hittar någon rolig bild på hans dator, annars nöjer jag mig här. Tack och hej, over and out!


Hälften av bilderna såg typ ut såhär. Hans pärlor liksom. Inte ens jag finns med på så många bilder! Dåligt.
Edit: Jag hade visst en egen mapp. Aww, I love him!


Jag och min andra pojkvän en suddig kväll i somras.




Avslutar med två väldigt smickrande bilder på mig och André himself. Väldigt gulligt par måste jag säga.

Nej, nu mutar han mig med en massage för att lämna datorn. Kommer inte att tacka nej till det! Ciaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥