Seize the day

2011-10-09 13:01:40
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Musik 0 kommentarer


Mitt favoritcitat ♥
Är jättesugen på att tatuera in det någonstans, men tycker att den blir lite för stor. Skulle vilja ha en liten tatuering, typ som bara ett ord eller två. Kanske får bli en julklapp till mig själv :}

Häromdagen vaknade jag upp med en låt på hjärnan. Så fort jag slog upp ögonen så dök låten upp och jag gick sedan och nynnade på den resten av dagen. Det enda jag visste någorlunda var melodin och tre ord i texten. Seize the day. Letade febrilt på letssingit och youtube och allt vad det heter, men hittade ingenting. Nada. Frågade runt på skolan. Alicia sa: 'Men är det inte HOFFMAESTROs låt då?" Och eftersom att jag hade lyssnat på den och inte känt igen den så sa jag bara nej. Men igår satt jag och klickade runt på Facebook och i den lilla grå rutan längst upp i hörnet (som jag förut har stört mig på men som nu räddade mitt mysterium) stog det att någon lyssnade på just HOFFMAESTRO - Seize the day. Jag insåg att det var värt att kolla upp igen och tydligen så var det den låten. Haha. Bra jobbat. Tack Facebook!

HOFFMAESTRO – Seize The Day 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥