Sköna sovmorgon

2011-10-13 08:46:25
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 0 kommentarer
Oftast när jag har sovmorgon på skolan brukar jag försöka att ändå åka dit i tid så att jag kan få lite gjort. Tanken är mest att jag ska slippa plugga hemma, vilket jag nästan aldrig gör, utan att ha tid att göra andra saker på kvällarna så som att träna och så vidare. Men idag, efter att ha haft två riktigt dåliga dagar, unnar jag mig en fullång sovmorgon. Vaknade av mig själv för en stund sedan och nu ska jag bara ta det lugnt innan det är dags att göra mig klar. Min fina pojkvän ligger kvar och sover och har ställt upp på att skjutsa mig till skolan till halv elva. Finaste du! ♥

Well, hörs senare idag. Ha en grym dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥