Från mobilen

2011-09-28 20:16:52
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 1 kommentarer

Åh, vad trevligt med en blogg-app! Kommer nog att göra det hela betydligt lättare, så förhoppningsvis dimper det in lite fler uppdateringar nu!

Idag skippade jag träningen och tog med mig min kära på Birsta istället. Målet var att köpa en pung (ja, ni vet.. en sån där man har runt halsen), ett par nya jeans samt ett par örhängen. Började tungt då både jeansen och pungen var slut. Surade ihop lite och hittade världens snyggaste skinnpaj och blev ännu surare för att den skulle kosta lite för mycket. Innan vi åkte hem gick vi in på Sisters av någon anledning. Har nog aldrig varit inne där, men tack magkänslan och instinkten - för där hittade jag världens snyggaste pung. I love it! Bild får ni vid något ljusare tillfälle :-)

Nu ska jag, mamma, pappa, Andre och Trolle se Idol! Heja heja! Hörs mer imorrn! :-)


Kommentarer
Postat av: alexandra | fotoblogg

så fin blogg och jättefina bilder!

2011-09-28 @ 23:56:42
URL: http://randomabilder.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥