Jag är lyckligare nu

2012-08-03 23:23:55
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 0 kommentarer
Det är fredag kväll. Jag sitter ensam i min egna lägenhet med tända ljus, bra musik & datorn. Jag kan lägga ännu en jobbvecka bakom mig och se fram emot och bara njuta av den stundande helgen. Skön känsla!

I eftermiddag strosade jag & mamma runt på Birsta och sedan åt vi middag hela lilla familjen ute på min balkong. Därefter fick jag hjälp med bland annat lite lampor och en spegel och resten av kvällen har jag ägnat åt att pyssla här hemma. Nu börjar det verkligen ordna upp sig vilket dessutom gör att det närmar sig lite bilder här på bloggen. Någon som vill se? :}

Nu ska jag återgå till att göra ingenting. Fantastiskt!

Sweet dreams ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥