Young, wild & free

2012-08-26 00:48:26
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Travels 2 kommentarer
Well, min magkänsla om att det skulle bli en bra dag var helt korrekt. Däremot blev det kanske inte vad jag hade tänkt mig - till exempel så hann jag varken med Timrå Gårdsbutik eller Hem fina hem, men det vägdes upp av en helt annan story.

TYP SOM ATT JAG & ALICIA SKA ÅKA TILL RHODOS PÅ ONSDAG!!!!!
Hur bra? Vi ska steka på stranden, äta glass, andas, gå barfota i sanden, strosa på stan, ta en drink på en mysig restaurang, äta gott, bära klänning, dricka en iskall smirnoff och ha tjejprat på ballen och bara må. Det tycker jag att vi är värda efter en riktig jobbsommar. Arbetslösheten finns ju kvar när vi kommer hem ;-)

Nu ska jag kämpa mot John Blund ett litet tag till, sedan är det sovdags.
Hoppas för allt jag har att jag kan få sova ut imorgon. Om inte .. ja, då gör det inte så mycket.
För jag ska till Rhodos. Med min fina böna. På onsdag.

Kommentarer
Postat av: Emelie Löfström

Men åh så härligt! Det är du precis som du säger helt klart värd ! :) Lova att fota massor :D

2012-08-26 @ 12:17:21
URL: http://emblems.blogg.se/
Postat av: sandra

hur går det att vara singel nudå? saknar du andre? :)

2012-08-26 @ 21:15:56

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥