Nyårslistan

2012-12-31 18:00:00
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 0 kommentarer

Tidsinställt inlägg. Just nu befinner jag mig på nyårsmiddag med mina fina tjejer och sedan bär det av till staden där vi ska fira in det nya året på bästa sätt. Vi hörs nästa år!

 

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
- Ja, gör man inte det varje år tro? För att ge några exempel: Åkte utomlands med en fin vän, flyttade hemifrån, tog studenten och blev kär i Stiftelsen.

En av favoritbilderna ifrån Studenten. Jag och gänget innan mösspåtagningen!

Har du några nyårslöften?
- Jag tror inte det. Eller rättare sagt, jag har inte funderat så mycket på det. Det finns mycket jag vill ändra år 2013, men löften känns lite .. ja, jag vet inte. Jag ska bara ta det som det kommer och göra det jag känner för. Punkt!

Blev någon eller några av dina vänner föräldrar i år?
- Nej, inga vänner men människor som jag halvkänner.

Vilka länder besökte du?
- Spanien & Grekland

Mallorca med André, världens bästa dag!

 

Vilket datum från år 2012 kommer du alltid att minnas?
- 5-12 maj (resan till Mallorca), 30 maj (balen), 8 juni (studentdagen), 29 augusti - 5 september (Rhodos med Alicia).

Tog en sistaminutenresa till Rhodos med min fina Alicia. Vi låg på våra luftmadrasser hela dagarna, sov middag, drack breezers, åt gott, hängde på ballen och hade det awesome.

 

Vad var din största framgång 2012?
- Ifjol när jag gjorde samma lista här på bloggen var en av mina största framgångar att jag kommit över spinningfobin. I år är min största framgång gymträningen. Efter spinning var gymträning den tråkigaste träningsformen jag kunde hitta, men nu älskar jag det! Annars vill jag också säga inredningen, att jag börjar hitta min stil mer och mer.

Mitt fina hem!

Största misstaget?
- Att sätta sig i vissa situationer som är lite onödiga är jag nog lite av en expert på. Annars kommer jag inte på något annat speciellt just nu. 

Bästa köpet?
- Lägenheten. Och resorna!

Vad spenderade du mest pengar på?
- Lägenheten

Gjorde någonting dig riktigt glad?
- Ja, men det är klart! Jag gör ett urplock bara: Världens mysigaste resor, dels med André och dels med Alicia. Studentbalen den 30 maj var en av de bästa dagarna i mitt liv och jag tror fortfarande jag lever på den ibland. Studentdagen var inte så tokig den heller. Gatufesten, flytten, mina underbara vänner & fantastiska familj, lönebeskeden, hälsokursen jag har gått nu sedan i oktober, att få inreda och pyssla i lägenheten precis som jag vill, jobbet på Posten som jag älskar och så vidare. 

Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2012?
- Samtliga låtar av Stiftelsen tror jag. Det var det första jag kom på, men när man tänker efter finns det ju sinnessjukt många låtar. 500 miles är en låt jag alltid kommer att förknippa med studenten iallafall.

Älskade musik!

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
- Jag tror det är varken eller.

Vad önskar du att du gjort mer?
- Oj. Det vet jag faktiskt inte. Får man svara så? Nej, det känns tråkigt. Fast jag kommer inte på något. Haha. Jo, jag ska! Hmm. Sökt mer jobb? Utmanat mig själv mer? Känt efter vad jag själv känner istället för att göra det alla andra blir nöjda av?

Favoritprogram på TV?
- Jag ser ju verkligen aldrig på TV, är stört dålig på det. Men jag gillar Solsidan. Och Berg flyttar in. Kanske det räcker?

Vad gjorde du på din födelsedag 2012?
- Ärligt talat så minns jag inte? Jag tror jag gick i skolan den dagen?

Hur skulle du beskriva din stil år 2012?
- Stil på vad? På kläder, på inredning, på foto, på allt? Hm, klädstilen känns mest Fanny bara. Inget speciellt. Jeans. Helst svart bas och bryta av med någon enstaka färg. Typ vitt. Haha. När det gäller inredning gillar jag fortfarande vitt, men tycker det är väldigt snyggt att bryta av med svart eller grått samt att mixa gammalt och nytt, skabbigt och glimrande osv. Influenser ifrån naturen (alltså hebreträ, björkmönster, kottar osv) är också en stor favorit!

Den bästa nya personen du träffade?
- Det finns några stycken, men jag tror jag skippar att nämna alla här. 

 

GOTT NYTT ÅR!


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥