Strong

2012-12-01 18:38:41
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Training 0 kommentarer
 
Dagens gympass:
 
10 min löpning i högt tempo (med tempoökningar och utan tempominskningar)
Latsdrag rygg 4x15
Chins i maskin 4x15
5 min löpning i högt tempo
Hantelrodd 4x10 med 10 kgs hantlar
Rygglyft 4x10 med 10 kgs vikt
5 min löpning i högt tempo
Biceps i maskin 4x15
Bicepscurl 4x10 (6 kg)
5 min löpning i maskin
Biceps i maskin max antal (ca 4st på tung vikt)
Plankan 3x1 minut
Situps 2x40
Sneda vridningar 2x30 med 10 kgs vikt
7 min löpning i högt tempo med ökningar varje minut, slutade med en spurt
 
Sjukt kul när man känner sig sådär taggad ända ut i fingertopparna. Hade kunnat stanna hur länge som helst där idag, men som alltid finns det saker att göra. Har duschat, gjort mig i ordning, städat lite och nu ätit lite lax för snart ramlar det in ett gäng boys för lite förfest. Jag ska försöka förbli nykter och hålla mig hemma ifrån staden. Får se hur det går med det.
 
Ha en underbar lördagkväll! Och som sagt .. strong is the new skinny! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥