Det bästa som finns

2012-02-01 21:40:12
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 0 kommentarer

Är nyss hemkommen efter dagens träningspass. Ikväll hoppade jag upp på löpbandet och sprang intervaller i ca 45 min (ungefär 7 km), vilket var jätteskönt! Är himla glad för att jag vågade utmana mig själv och börja springa igen, trots att jag tyckte att det bara var tråkigt & jobbigt i början.

Sprang väldigt mycket förut och hade faktiskt (utan att skryta) en jävligt bra kondition. Mitt mål är att närma mig den nivån jag var på då, och springa mer och mer nu under våren och sommaren. Det ser jag fram emot!

Idag gick det bra och jag är helt slut i benen nu. Blev först uppvärmning i ca 8 minuter och sedan intervaller ända in i kaklet. Känslan som infinner sig efter ett träningspass är så sjukt oslagbar, jag älskar det!

Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan krypa ner i min sköna säng. Hej sålänge!


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥