Sometimes the heart sees what is invisible to the eye

2012-02-16 20:12:21
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Ytligt 1 kommentarer


Grymt fin torsdag idag. Började inte förrän strax efter 12 så imorse var det en lyxig morgon. Vaknade av mig själv, duschade varmt och länge, åt finfrukost, lockade håret och sånt där fint. Skoldagen spenderades i Eken med våran klass som jag gillar lite mer för varje dag som går. Tänka sig, det kanske blir något av oss också innan det är dags att säga tack & goodbye.

Tänkte iallafall visa en liten bild på hur mitt hår ser ut efter besöket på Sagolik i tisdags. Blev himla nöjd, och bilden gör nog inte resultatet speciellt rättvist egentligen. Innan var det väldigt gult och med en ganska stor utväxt. Nu är det några nyanser kallare (på vissa ställen nästan grått) och jag älskar det!

Förutom att ha sovmorgon och spendera några timmar på skolan har jag strosat med mamma på Birsta {gjort massa fina inköp}, pratat i telefon med min kära som jag saknar så mycket och annars bara tagit det lugnt. Imorgon är det helg och jag är så glad så det spritter överallt. En hel helg med min bästa. Fint, alltså. Lika fint som idag kanske.

Kommentarer
Postat av: Lisa - Smilinggirls!ッ

åh gud så fint hår!

2012-02-20 @ 19:32:27
URL: http://smilinggirls.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥