Things boys do we love ♥

2012-02-28 22:41:47
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Love 0 kommentarer
Idag bjuder jag på en rejäl kärleksbomb ur min inspirationsmapp. Har massvis av bilder sparade som jag ofta bläddrar igenom för att söka inspiration eller bara bli på bra humör. Så idag delar jag med mig av kakan och hoppas att ni blir precis lika puttinuttig och tossig som jag blir av dessa bilder. Har varit världens kärlekstönt hela dagen idag, så detta kollage kändes passande. Lyssna gärna på hellogoodbye – Oh, It Is Love för att komma i extra stämning. Haha! Nu ska jag sova, godnatt :')

Mina favoriter är nummer 6, 10, 12 & 13.
André, jag älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥