Five things

2012-01-16 16:45:04
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 1 kommentarer

Hej på dig!

Nu har jag precis kastat mig ner i min underbara säng. Igår kväll (runt halv tio ungefär) fick jag ett ryck och smällde upp en hylla på väggen ovanför sängen och därefter följde nästan två timmars städning så nu njuter jag bara över att det är så fint här. Hyllan är min nya favorit, ska visa bild på den snart. Har blivit så lat när det gäller datorn - allt finns ju liksom på telefonen nu, så oftast blir det uppdateringar och även bilder via den, vilket kanske inte är så himla superfint jämt.

Eller, vafan! Ni får en kass iPhonebild sålänge, bara för att jag är så himla nöjd. Lovar att det kommer en bättre snart :')


Kommentarer
Postat av: Michaela | Fotograf - Bloggdesign & Vardagsliv

sådär skulle jag vilja ha i mitt sovrum också :) jätte fint! :)

2012-01-18 @ 20:01:24
URL: http://soeticz.webblogg.se/

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥