Tvåtusenelva

2012-01-16 16:58:06
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 0 kommentarer

Berätta om 5 saker du va med om 2011 som du inte har varit med om förut.

• Jag tog mitt efterlängtade körkort! Hela processen blev väldigt smärtfri och jag klarade först teoriprovet med marginal och en vecka senare även uppkörningen. Skön känsla!

• Jag & André åkte utomlands själva för första gången. Inte för att jag vet om det är något speciellt med det, men det var nog banne mig årets bästa vecka. Det var verkligen de perfekta sju dagarna rakt igenom. Kanonhotell, världens finaste strand, sjukt bra väder och ett ypperligt sällskap. Som sagt - bättre än så blir det inte. Vill tillbaka!

• Jag fick mitt första sommarjobb utanför kommunen och körde postbil i sex veckor. Och om jag trivdes! Jag ville jobba mer när dessa veckor var slut och har med glädje hoppat in under lovdagar när det har behövts folk nu under hösten och vintern. Roligare jobb (framförallt på sommaren) kan jag inte tänka mig. Köra bil, lyssna på bra musik, träffa trevliga människor och njuta av fina utsikter. Mums!

• Jag fotograferade ett bröllop. Och även om inte resultatet blev så bra som jag kanske hade velat så är det ändå en bra erfarenhet. Det var nervöst, det var stressigt, det var soligt (!) men det gick faktiskt helt okej.

• Jag startade och började driva mitt eget UF-företag. Även om jag i början hade en helt annan affärsidé och tanke med företaget är jag ändå så sjukt glad att jag skrotade den och följde magkänslan. Istället fotograferar jag och säljer söta, romantiska tavlor och jag är hur stolt som helst.

Nu ska jag mysa vidare och ladda för ett stenhårt träningspass! Kvällens mål: Varenda cell ska vara dyngslut.

Over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥