“How wonderful it is that nobody need wait a single moment before starting to improve the world.”

2012-03-11 20:47:00
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 0 kommentarer


Nu gör jag som varje söndag - signar ut och checkar in. Signar ut vecka 10 som har innehållit jobb i massor, en underbar utgång med bästa flickorna, big brother och allmän njutning av att inte befinna sig i skolan. Jag har haft en grym vecka, och en ännu grymmare helg. Så, tack alla inblandade för det. Och så har vi incheckningen då. Hej vecka 11 och hej skolan. Gå runt i mörka korridorer medan våren tittar fram på utsidan, fullkomligt drunkna i plugg och redan imorgon börja räkna ner till påsklovet då jag förhoppningsvis får jobba igen. Däremot är det 100-dagars till helgen vilket jag tror kommer väga upp för allt det andra tråkiga!

Men, nu hurni. Ska jag fortsätta se på Time Out och fortsätta njuta av denna söndagkväll. Jag bjuder på två bilder som jag tog alldeles innan jag påbörjade det här inlägget. Fantastiskt vad man kan åstadkomma trots att mitt rum för närvarande är mörkt sånär som på en liten fönsterlampa.

Nu kommer André också. Underbart.
Ha en grym kväll ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥