Day two

2012-11-06 21:36:00
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Training 0 kommentarer
05.10 Uppstigning
 
05.35 Powerwalk 45 min
 
06.45 Havregrynsgröt, mjölk & kanel
 
7.30 Jobb till 16.00
 
8.40 75 g tonfisk & två cocktailtomater
 
10.00 1 kycklingfilé, ruccola, ½ röd paprika, 4 cocktailtomater & 1 portion matvete
 
14.30 125 g kvarg med hallon
 
16.45 Omelett på 2 ägg
 
17.30 Gympass: ben, axlar & mage
 
19.00 Kalas där det slank ner två små pajbitar samt en liten tårtbit. 
 
21.00 Kvarg med en skvätt funlight 
 
 
Well, antar att detta inte är roligaste läsningen men jag antecknar mest för min egen skull. Så, håll utkik - snart borde det dimpa in lite roligare inlägg! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥