Turn around

2012-11-21 21:54:02
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 2 kommentarer
Okej, tro nu inte att jag la av med hårdkörningen bara för att jag av någon anledning slutade skriva. Den andra veckan blev lite slöare, men idag har jag tagit ny fart igen och satsar på första advent som första delmål. Enligt mitt träningsschema ska jag nu köra 23 pass på 12 dagar. Jag är taggad till tänderna!
 
Kom ihåg att framrutan alltid är större än backspegeln.
Nu ser vi framåt och så bara kör vi! Heja heja!
 
PS. När jag får tillbaka lite av min tid, dvs när jag inte jobbar och när jag inte har fullspäckade dagar i allmänhet, ska jag bjuda på bilder från mitt juliga hem. Håller dessutom på att renovera sovrummet och deadlinen där är också första advent. Det borde ni se fram emot, för det blir hur fint som helst!

Kommentarer
Postat av: AAS

Oh du ger mig sådan inspiration att fortsätta kämpa för att utmana sig själv! You go girl!

2012-11-22 @ 07:38:20
URL: http://aastridelander.blogg.se
Postat av: sara

Vad jobbar du med?:)

2012-11-25 @ 21:10:37

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥