I know when the battle's lost

2012-10-29 18:56:29
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 0 kommentarer
God afton! 
 
Jag sitter för tillfället och väntar på min böna för en hängkväll. Vi ska troligtvis dricka te och inte göra så mycket alls, vilket är precis vad jag behöver just nu. Fick rycka in och jobba idag och jag är helt slut. Tack och lov var det en lugn måndag, annars hade jag nog inte varit levande just nu. Vet inte om det är en förkylning på ingång, dras med en huvudvärk hela tiden och känner mig väldigt slö. Hoppas jag slipper!
 
Ville bara ge ett livstecken. Helgen har förresten varit awesome innehållandes god mat, trevligt sällskap och lite äventyr. Ha en fin kväll! Ciao
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥