» Min favoritplats

2010-12-12 21:54:06
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Fannysa 0 kommentarer
Detta inlägg följer denhär planen.
- - - - - - - - - - - - - -

Hm, väldigt klurigt ämne måste jag säga. EN favoritplats i hela världen blir ju lite svårt - dels har man ju inte besökt alla och dels så har man nog fler än en sådan. Men, let's give it a shot.

Mitt rum - När det är städat och när jag bara kan ligga i min sköna säng och lyssna på musik ifrån världens bästa stereo så finns det inte så mycket som slår just mitt rum. Sedan renoveringen blev det så himla bra här och jag stormtrivs.


Rummet med sommargardiner och sommarsängkläder. Såhär i vintertider kör jag bara på svart och grått!

Torpet - Vårat älskade, fina torp. Här finns tystnaden och lugnet som inte finns någon annanstans. Här kan vi koppla av och inte bry oss om någonting förutom att ta det så lugnt som det bara går. I alla mina 17 år har jag spenderat tid här och det finns så många minnen som jag inte glömmer. Nej, detta må vara min absoluta favoritplats.


Torpet!

England - Ur ett lite större perspektiv så är England en galet skön plats. Nu har jag ju 'bara' varit i Hastings & London, men det räcker gott och väl för att hamna på listan. Trevliga människor, fina byggnader, shopping, stränder, vackra parker, skön dialekt - vad mer kan man begära liksom?

Här är min top 3 lista av favoritplatser. Det finns så många fler som jag skulle kunna nämna, men jag lämnar det såhär för ikväll. Take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥