♥ Min kärlek

2010-06-24 08:29:27
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Love 0 kommentarer

1. Vad fick dej att falla för din kärlek? hans sätt att behandla mig och det faktum att jag kände mig så trygg med honom.
2. Vad är det mysigaste ni gjort själva? det första jag tänker på är då vi låg ute i gummibåten uppe i aspen i ett par timmar, men det finns så mycket mysiga minnen när man tänker efter.



Gummibåtsdagen

3. Hur länge har ni varit tillsammans? 6 månader {har varit till och från sedan snart 2 år tillbaka. men nu är det ett halvår alltså}
4. Kan ni prata om allt? allt, och lite till.
5. Vem är känsligast? I suppose that's me. Men han är nog också det, på sitt sätt.
6. Vilka speciella datum har ni? 5 augusti 2008 & 5 september 2008


5 augusti 2008

7. Kom du ihåg vad din kärlek hade på sej första gången ni sågs? ohja. ett par jeans och sin adidas-jacka!
8. Har ni samma stil i klädsmak? verkligen inte, haha.
9. Har ni samma smak i inredning? inte det heller tror jag :) ibland kanske.
10. Vad är din kärleks favoriträtt? pannkaka ;)
11. Vad är din kärleks favoritgodis? ahlgrens bilar är en favorit!
12. Din kärleks favoritfärg? orange brukar det låta som
13. Firar ni alla hjärtans dag? jadå.
14. Firar ni mor/farsdag? NJA
15. Firar ni fettisdagen? troja väl inte
16. Firar ni era speciella datum? ja, de viktigaste kanske :)
17. Vem av er är den som vill mysa mest? oftast är det nog ganska lika. alla har vi väl våra stunder.
18. Om ni har två duschar å båda ska duscha, tar ni en varsin eller delar ni? haha, men va? tillsammans såklart.
19. Blir du sur om din kärlek skulle välja att duscha själv? såklart inte
20. Har ni samma vänner? några gemensamma har vi ju iallafall


OBS! Sommaren 2008.

21. Är ni alltid på samma fester? brukar ju lätt bli så då
22. Har ni samma favorit på systembolaget? jajamen
24. Vem bestämmer mest? antar att det är jag (a)
25. Bråkar ni ofta? nej, det tycker jag inte. lite småtjafs kan väl förekomma, men inget större bråk nej.
26. Går bråken över fort eller är någon av er långsint? det brukar gå över snabbt - vi gillar inte att vara ovänner.
27. Vem tjänar mest? tjänar gör vi typ lika mycket. men han spenderar och jag sparar!
28. Har ni gemensam ekonomi- alltså ihopslagna pengar? nej :)
29. Vem unnar sig oftast kläder? jag
30. Vilken sida sover du på? vi brukar bytas av lite. det vi känner för helt enkelt :)
31. Delar ni täcke? ja, så länge han delar med sig så (a)
32. Vem bäddar sängen? brukar inte bädda!
33. Vem tvättar? ja, inte är det vi iallafall. jag tvättar väl hemma rätt ofta.
34. Vem lagar maten? kebab house?
35. Vem städar? hjälps åt lite
36. Vem diskar? hjälps åt lite
37. Vad har din kärlek för skostorlek? 42
38. Vad har din kärlek för klädstorlek? Medium
39. Har ni samma intressen? några iallafall, men inte så många nu längre
40. Vem kör oftast då ni är iväg? när det gäller moppe så är det jag som brukar skjutsa. hehe.
41. Hur ofta säger ni att ni älskar varann? så fort det dyker upp ett bra tillfälle
42. Vad gör ni för att visa varann kärlek? säger jag älskar dig, skickar söta sms, kramas - allt som innehåller lite kärlek!
43. Tar ni er tid att bara vara ni två ibland? absolut, det är superviktigt tror jag
44. Vad läser du och din kärlek helst? han gillar mina veckorevyn, haha! jag brukar mest läsa böcker.
45. Badar ni badkar ihop? har gjort det typ två gånger tror jag. mysigare att duscha!
46. Vad saknar du? honom här bredvid inatt!
47. Har ni nån gemensam tatuering? nej
48. Kommer ni leva ihop resten av livet? det känns så långt bort. vi tar det som det kommer.
49. Har ni samma smak i filmval? inte alltid :)
50. Går ni på toaletten ihop? föredrar att vara själv där :)
51. Vad älskar du mest hos din kärlek? hela honom! hans sätt att vara, hans ögon, hans ord, hans skratt, hur han behandlar mig, hans hjärta, hans kramar, hans roliga funderingar, hans busiga sida, sättet han säger att han älskar mig på. nej, vet du vad? jag älskar varje liten millimeter av denna pojke!


My very very best ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥